STRUČNÁ HISTORIE CIVOP s.r.o.

Firma CIVOP s.r.o. se od roku 1992 se specializuje na poskytování komplexních služeb v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (BOZP) a požární ochrany (PO) a má dlouholeté zkušenosti se subdodavatelským outsourcingem BOZP a PO pro klienty z různých oborů.

Společnost zahájila činnost v centrále v Praze se 3 zaměstnanci a kromě zajišťování služeb v České republice řešila rovněž evropské projekty v rámci programů PHARE a LEONARDO DA VINCI. Zkušenosti získané mezinárodní spoluprací pomohly ke vzniku originálního komplexního systému BOZP a PO s názvem CIVOP System.

Od začátku své existence se CIVOP s.r.o. zaměřoval na špičkové společnosti, kterým nabízel kvalitní služby outsourcingu s vysokými garancemi. Tento obchodní model umožnil společnosti expandovat a získat velký počet významných klientů jako jsou například společnosti T-Mobile, Mountifeld, OBI, AERO Vodochody a.s., American Express, UPS, KFC, Honeywell, ŠKODA POWER s.r.o. a stovky dalších.

V roce 1999 otevřel CIVOP s.r.o. pobočku v Brně a v dalších letech vznikala další regionální pracoviště (Hradec Králové, Liberec, Ostrava, Chomutov a Plzeň), takže specialisté firmy pokrývají území republiky přímo z jednotlivých krajů. S regionálním rozšířením se CIVOP s.r.o. ještě výrazněji orientoval na klienty, kteří mají celorepublikovou působnost a velké množství poboček jako jsou např. společnosti .A.S.A., C&A, Europharm, Lékárny Lloyds nebo v posledních letech Kik McDonald's ČR spol. s r.o. či SCANIA CZECH REPUBLIC s.r.o.

V roce 2004 vznikla dceřiná společnost na Slovensku s názvem CIVOP Slovakia s.r.o. V létě 2005 získal CIVOP s.r.o. certifikát managementu jakosti dle ISO 9001:2001, který úspěšně obhájil i v roce 2010, a úspěšně absolvoval a získal certifikaci dle normy OHSAS 18001:2008 a ISO 14001:2005. Zvýšení kvality a změna systému odborné práce umožnily zaměřit obchodní orientaci i na skupinu velkých výrobních podniků a k dlouholetým klientům jakou jsou Sandvik, Parker či Comax přibyly v poslední době společnosti jako Škoda Power, Monroe Czechia, TOS-MET, Škoda Transportation, Škoda Electric, Pars Nova nebo Vagónka Studénka.

V současné době zaměstnává CIVOP s.r.o. (mimo dceřiných firem) více než 70 zaměstnanců (40 specialistů BOZP a PO), což řadí firmu k největším společnostem na trhu v oblasti služeb BOZP a PO. Počet klientů přesáhl 1700, přičemž CIVOP s.r.o. provádí odborné činnosti na více než 7.000 pracovištích.

CIVOP disponuje veškerou potřebnou infrastrukturou a vlastní všechny potřebné certifikáty a osvědčení z oblasti BOZP a PO. Někteří specialisté získali certifikáty i pro další speciální kvalifikace, např. pro práci ve výškách na systému Söll, jako školitelé VZV, apod.

V současnosti poskytuje CIVOP s.r.o. nadstandardní garance kvality služeb BOZP a PO pro všechny typy společností. Součástí těchto garancí je rovněž speciální profesní pojištění (kromě standardního pojištění), které kryje i případné pokuty ze strany kontrolních a dozorových orgánů a kterým disponuje jen velmi málo právnických osob v oboru služeb bezpečnosti práce a požární ochrany.

CIVOP

Váš specialista pro outsourcing bezpečnosti práce, požární ochrany a životního prostředí

Přejít na stránky společnosti

Aktuality

15.10.2020

Používání kol a koloběžek ve společnostech

V dnešní době jen málo lidí neumí jezdit na jízdním kole. Kolo se stalo nedílnou součástí mnoha životů, jezdíme na něm na výlety, do práce, za kamarády, za zábavou. Jednoduchý prostředek, který nás přiblíží na místo určení. A tento prostředek má čím dál tím vět...

15.09.2020

Návod k použití v českém jazyce

Nedávno jsme si ve firmě koupili novou varnou konvici. Samozřejmě to není nic neobvyklého, ale po vybalení nás čekalo překvapení – návod k použití byl napsán všemi možnými jazyky, ale čeština v něm zcela chyběla. Samozřejmě, varnou konvici umí intuitivně obsluhovat každ...

15.08.2020

Změna nařízení REACH týkající se bezpečnostních listů

Dne 26. června 2020 vyšla novela nařízení REACH (nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 1907/2006 ze dne 18. prosince 2006), a to nařízení Komise (EU) 2020/878, která mění přílohu II (tato příloha stanovuje požadavky na sestavení bezpečnostních listů, používaných k...